Bu Blogda Ara

27 Ekim 2015 Salı

Bir Başarı Öyküsü -- Evrim Çakıcı

Evrim, hem arkadaşımız, hem de liderimiz. 1,5 yıl önce girdiği LR dünyasında, basamakları ışık hızıyla çıktı. Başarısının devamı dileklerimizle ilk LR yazısını burada paylaşıyoruz. Bu yazıyı yaklaşık 1 yıl önce yazmış.

Evden Çalışır Kazanırım

Anne olmadan önce çalışıp kendi parasını kazanan kadınlar; Anne olup çalışma hayatına ara verdiklerinde çok zor olabiliyor.. Hayatın getirdiği maddi ve manevi zorluklar bir yana; insanın kendi parasını kazanması kadar güzel birşey yok..
Ben eski bir Bankacıyım..Büyük bir Bankada satış ve pazarlamada çalışmıştım 3 yıl kadar.. Sonrasında bazı sertifikalar alıp bir sürü internette büyük bir sitede dükkan açtım, farklı kategorilerde ürün satışları yaptım.. İkizler doğduktan sonra bir alışveriş istesi açtım ve 2 yıl sonra kapattım.. Hepsi beni bir sonraki adıma taşıyan güzel tecrübelerdi..
Bu aralar blog yazıyorum bildiğiniz gibi.. Bundan yaklaşık 2 ay önce LR Health&Beauty ile tanıştım.. Almanya’da sağlık ve kozmetik malzemeleri üreten 30 yıldır aktif bir marka..Dünya çapında 30 ayrı ülkede aktif ve son 1 yıldır bizim piyasada..
Ben her zaman evde yapabileceğim home office işlere çok düşkün oldum ama çok seçiciyimdir.. Zaman ve mekan özgürlüğü benim için çok önemli..İnsanlarla bir arada olmayı ve sosyalleşmeyide çok seviyorum. İş yapacağım firmada kurumsallık benim için çok önemli.. Eski bir Bankacı olduğumdan zaar.. Bütün bunların yanında çocuklarım okulda iken veya onlar uyurken kendi belirlediğim saatlerde çalışmalıyım..Çocuklarım Okuldan gelince onlarla ilgilenmeliyim sadece.. Sonra, bana baskı yapılmasını hiç sevmem.. Stresli ortamlarda çalışamam..Ben zaten gerekeni yaparım, sorumluluğumu bilirim. İstersem yaparım ben.. Eee birde benim Kaan fizik tedaviye gidiyor haftada bir kez..Onunda yanında olmalıyım.. Ne kadar çok şey istedim dimi ? Sizce bu şartlarda hangi firma beni işe alır ?  Eminim sizde benimle aynı şeyleri istiyorsunuzdur..
Bütün bu saydıklarımı ve çok daha fazlasını LR bana sundu ama yinede çok nazlandım..Firmayı araştırdım..İstanbul’da bir kaç toplantıya katıldım derken üye oldum Eylül ayının ortalarında.. Şimdi araştırmakla geçirdiğim zamanı işe harcsayamışım diyorum ama ben Blog yazarı olarak büyük bir kitleye hitap ediyorum..Sorumluluklarım büyük ve araştırmadan olmaz elbette.. Neyse, velhasıl Eylül ayı sonunda işime adapte oldum..
Ürünlerin tamamı Almanya’da üretiliyor ve hepsi Sağlık Bakanlığı onaylı..LR Aloe Vera bitkisini topraktan kendisi yetiştiriyor.. 30 Ülkeye ihraç ediyor..Avrupa’nın en büyük Kozmetik üreticisi. Eşsiz bir prim, kazanç ve araba planı var..
Üstelik satış ve ciro zorunluluğu yok..
Üyelik başlangıcı için starter veya bussines paket ile başlıyorsunuz. Yani ürün alarak. Çünkü çevrenizde sipariş alıp para kazanabilmeniz için önce kendiniz denemeli ve kullanmalısınız..
% 40 kar marjı ve her ayın 15’inde hesabınıza yatan eşsiz prim sistemi..

LR ürünü üretir ve direkt olarak, doğrudan satıcıya gönderir. Böylece arada ana toptancı, bayii, mağaza kirası, gereksiz reklam masrafları vb.harcamalar olmaz. Siz LR’da ürün alırken bunlara para ödemezsiniz. Buradan edilen tasarruf LR’da ürün geliştirmeye harcanır ve satıcılara prim olarak dağıtılır. Bu yüzden ürünlerin fiyatları muadillerine göre çok uygundur..
Dünya üzerinde en yaygın pazarlama şekli ” ağızdan ağıza ” yapılandır..Yani en çokta Kadınların birbirlerine tavsiyeleri.. Avrupa ve Amerika’da ek iş olarak yada Anneler ebeveynlik dönemlerinde bu şekilde kendileri sipariş alarak para kazanıyorlar… Eş,dost, akraba, komşu oturmaları katalog ile sipariş almak için çok elverişli ortamlardır..Hele birde sizde kendiniz ürünleri kullandığınızda işiniz dahada kolaylaşır..Bunların hepsi çocuklarımızla girdiğimiz okul, ev vb. tüm toplantılarda kolaylıkla yapılabiliyor. 
Benzer bir kaç marka var ve artık hepsi pazarlarda satılıyor..Onlardan biri gelmiş olsa bana asla düşünmezdim. LR Kurumsal sistemi ve cazip kazanç şekli ile beni cezbetti..Bende şuan hem çevremden bol bol sipariş alıyor hemde ekibimi oluşturuyorum.. Kazanç sistemi müthiş. Ekibime katılmak ve bilgi almak için bana ulaşabilirsiniz..
LR Dünyada önemli bir belge olan  İNSTITUT FRESENIUS kalite belgesine sahiptir…
LR bir yaşam tarzıdır..Kimyasallardan uzak ve kaliteli, etkilili ürünleri zaten kendisini sattırır..Kaybedecek hiç bir şey yok..Bir kere denemek çok şey kazandırır..Kendiniz ve aileniz için aldığınız ürünlerden sipariş alarak kendinize aylık bir gelir elde edebilirsiniz. Biz Kadınların çocuklarımızla yapabileceğimiz en güzel iş.Tüm detaylar için bana ulaşabilir, bilgi alabilirsiniz..Kazanmaya istekli herkesi ekibime bekliyorum..
Not: LR Doğrudan satış firmasıdır. Üye olanlar isterlerse çevrelerinden sipariş alarak prim ve para kazanırlar..Ayrıca üye yaparak ve ekip oluşturarak ta prim kazanılır.. Dileyen bunların hiç birini yapmaz ve sadece kendi ihtiyaçlarını % 40 indirimli olarak alır. 
Ürün Eğitimi ve Toplantılara katılım zorunluluğu yok. Hepsini katılamayanlar için sanal ortamda da gayet rahat yapıyoruz.
Starter Paket 85 tl.
Bussines Paket 349 tl.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder